Selamat Tahun Baru Hijrah 1429H

gambar aku kat area sawah padi di sg besar selangorHai, sedar tak sedar dah masuk tahun hijrah yang baru.  Duduk rumah sorang2 mengadap komputer, aku kena buat persiapan untuk praktikum pada 24 januari nanti.Buat keje sorang2 je sebab isteri mengajar kat ranau sabah.

Sekarang ni dah nak masuk minggu ketiga persekolahan, sibuk tak terkata, banyak benda nak kena buat.

Aku pun tak tau nak tulis apa lagi ni.

ssekian terima kasih. wassalam

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s