Selamat Tahun Baru Hijrah 1429H

gambar aku kat area sawah padi di sg besar selangorHai, sedar tak sedar dah masuk tahun hijrah yang baru.  Duduk rumah sorang2 mengadap komputer, aku kena buat persiapan untuk praktikum pada 24 januari nanti.Buat keje sorang2 je sebab isteri mengajar kat ranau sabah.

Sekarang ni dah nak masuk minggu ketiga persekolahan, sibuk tak terkata, banyak benda nak kena buat.

Aku pun tak tau nak tulis apa lagi ni.

ssekian terima kasih. wassalam

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s