Refleksi 29 Mei 2008

Hari aku tiada apa-apa jadual untuk dipantau oleh pembimbing, jadi rehatlah sedikit daripada membuat rancangan pengajaran harian.

Tapi aku tetapi mengajar seperti biasa mengikut jadual waktu mengajar yang diberi oleh pihak sekolah.

Cuma yang penat sangat hari ni kena buat beberapa kerja berkaitan dengan komputer ni, Cikgu Sultan dah pindah ke negeri Perak, sebelum ni dia yang settingkan wireless kat sekolah aku, banyak lagi komputer kat sekolah yang x boleh nak sambung internet secara wireless, jadi kenalah aku yang menyelesaikan semuanya sebabnya aku ni anak murid Cikgu Sultan. Huhu.

Tinggalkan Jawapan

