Cuti Sekolah Telah Bermula…

Cuti sekolah dah mula dah…murid-murid semua cuti, guru-guru pun cuti juga. Tapi kat sekolah aku ada guru yang kena bertugas mingguan dan ada yang kena buat kelas tambahan untuk murid tahun 6.

Aku pula kena pergi kursus kat Institut Perguruan Teknik. Isteri aku pula kursus di Institut Perguruan Bahasa Melayu. Lepas ni aku akan kena ambik peperiksaan akhir, lepas tu BTN, lepas tu ambik KISSM. Maknanya aku takdak kat sekolah selama satu bulan. Gaji pun mula lah masuk, tapi kena tunggakkan 3 bulan macam biasa lah.

Ok lah aku dah takde idea nak tulis apa lagi…sambung nanti….

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s