Cuti Sekolah Telah Bermula…

Cuti sekolah dah mula dah…murid-murid semua cuti, guru-guru pun cuti juga. Tapi kat sekolah aku ada guru yang kena bertugas mingguan dan ada yang kena buat kelas tambahan untuk murid tahun 6.

Aku pula kena pergi kursus kat Institut Perguruan Teknik. Isteri aku pula kursus di Institut Perguruan Bahasa Melayu. Lepas ni aku akan kena ambik peperiksaan akhir, lepas tu BTN, lepas tu ambik KISSM. Maknanya aku takdak kat sekolah selama satu bulan. Gaji pun mula lah masuk, tapi kena tunggakkan 3 bulan macam biasa lah.

Ok lah aku dah takde idea nak tulis apa lagi…sambung nanti….

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s