Hari ini hari Sabtu.

Alhamdulillah, aku masih sempat menulis lagi walaupun sekarang ni kepala tengah pening-pening… sekarang aku berada di asrama Institut Perguruan Teknik…mungkin dalam tengahari nanti aku nak balik sekejap kat umah aku yang ada kat Pulau Indah, nak basuh basuh2 baju.

2 Julai ni aku akan ambil peperiksaan KISSM, memang susah beb…soalan2nya memang mencabar minda2 bakal2 pegawai kerajaan dalam bidang pengurusan dan profesional…huhu…tapi apa2pun aku mesti berfikiran positif…boleh buat punya..janji kena baca buku..kalau langsung tak baca buku, memang komfem lah tak boleh jawab…

Lepas tamat KISSM ni, aku akan mengajar semula di sekolah yang aku di posting sebelum ini…banyak juga nanti proses2 yang nak kena aku lakukan…nak hantar surat terima jawatan ke bos aku (KPM) , nak jumpa pesuruhjaya sumpah dll..

ok, aku dah takde idea dan malas nak tulis2..jadi kita minum dulu….

Tinggalkan Jawapan

