Tulisan dan Penulisan

Alhamdulillah, hingga ke hari ini aku masih dapat menghirup udara segar di samping isteri tersayang walaupun udara di Pelabuhan Klang sekarang ini tidaklah sesegar mana. Dah namanya pun Pelabuhan Klang, dari situ koghang semua dah boleh gambarkan macamne situasi dan kondisi dekat dengan pelabuhan.
Cuaca di luar mendung je. Satu hari ni suasana mendung, dan kepala aku jadi rileks, keadaan tenang, sekali sekala kedengaran bunyi enjin motobot. Sebenar rumah aku ni dekat jer dengan Sungai Chandong yang terletak di dalam Pulau Indah (nama lamanya Pulau Lumut).
Sehari suntuk inilah isteri aku tersayang membersih rumah, kesian juga pada isteri aku ni, sedang aku duk mengadap laptop. Sejuk mata aku melihat isteri aku yang sedang tidur keletihan membersihkan rumah.
Insya Allah, Allah akan membalas kebaikan yang telah dibuatnya. Amin.
Semoga Allah membalas kebaikan kedua ibu bapaku. Amin.

Tinggalkan Jawapan

