Kawan Aku Kemalangan

Pada pagi Ahad sekitar jam 7.00, member aku Fadhil bagitau yang member satu gerup dengan aku kat maktab kemalangan. Mula-mula aku cuma menganggap ia sebagai satu kemalangan yang biasa saja. Tapi bila Fadhil bagitau yang kawan aku ni kena masuk wad ICU Neurologi, aku jadi terkejut. Kerana ICU Neurologi ialah tempat kemalangan kritikal yang membabitkan bahagian kepala. Maknanya kawan aku ni mengalami kecederaan teruk bahagian kepala. Lagipun aku dengar kawan aku ni dah tak sedarkan diri 3 hari.

    Sekitar jam 9.00 pagi aku bergerak ke Hospital Besar KL. Jam 12.30 baru dapat masuk melawat kawan aku. Dah namanya wad ICU, mestilah kat tempat tu membabitkan kecederaan bahagian kepala atau urat saraf. Aku sememangnya rasa berdebar-debar nak masuk wad ni. Masa aku masuk melawat dia, kawan aku ni masih tak sedarkan diri. Aku rasa macam meleleh air mata tapi aku tahan. Kawan aku ni antara kawan yang rapat dengan aku kat maktab.

    Ya Allah, sembuhkanlah member aku ini. Insya Allah.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s