Musim sibuk-sibuk belaka…

Sudah lama rasanya aku tak menulis dalam blog aku ni. Maklumlah sekarang ni musim sibuk dengan pelbagai aktiviti oleh guru-guru se-Malaysia. Sibuk dengan urusan2 kurikulum, ko kurikulum, mesyuarat2 dan kursus di luar sekolah. Inilah rutin kesibukan yang pasti akan dihadapi oleh guru-guru yang berdedikasi.
Aku sendiri pun tidak terkecuali, sibuk juga rasanya, sampai nak buka internet pun tak sempat. Dalam kepala aku la ni berlegar2 macam2 tugas yang hendak dilaksanakan, melaksanakan tugas yang telah diamanahkan kepada aku.
Walaupun isteri dan baby yang bakal lahir berjauhan dari aku (aku rindu sangat dengan mereka) tugas2 ini mesti dilaksanakan juga untuk murid2.

Tinggalkan Jawapan

