Apa yang aku nak tulis ni?

Alhamdulillah, syukur aku kepada Allah SWT kerana memberi peluang kepada aku untuk bernafas di alam ini. Kepala aku la ni tengah buntu, tak tau nak tulis apa benda. Padahal la ni banyak isu2 yang boleh dikupas contohnya isu ekonomi, politik, salah gunakuasa, rasuah dan macam2 lagi. Silap2 boleh pening kepala aku ni. Dah lah kat tempat kerja macam2 tugas ada..ni pun dah pening kepala, apatah lagi nak fikir isu2 kat luar tu. Aku rasalah la ni dunia kita ni dah haru biru jadi…kat mana2 pun semuanya ada masalah…bunuh sana bunuh sini, perang tak sudah2.
Hai, apa nak jadi aku pun tak tau le. Makin besar, makin bertambah le pengalaman, bertambah ilmu dan macam macam lagi. Semua peristiwa kita boleh dengar.
Kalau masa kecik2 dulu, mana ada nak fikir benda2 macam ni, yang kita tau nak happy2 jer…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s