Apa yang aku nak tulis ni?

Alhamdulillah, syukur aku kepada Allah SWT kerana memberi peluang kepada aku untuk bernafas di alam ini. Kepala aku la ni tengah buntu, tak tau nak tulis apa benda. Padahal la ni banyak isu2 yang boleh dikupas contohnya isu ekonomi, politik, salah gunakuasa, rasuah dan macam2 lagi. Silap2 boleh pening kepala aku ni. Dah lah kat tempat kerja macam2 tugas ada..ni pun dah pening kepala, apatah lagi nak fikir isu2 kat luar tu. Aku rasalah la ni dunia kita ni dah haru biru jadi…kat mana2 pun semuanya ada masalah…bunuh sana bunuh sini, perang tak sudah2.
Hai, apa nak jadi aku pun tak tau le. Makin besar, makin bertambah le pengalaman, bertambah ilmu dan macam macam lagi. Semua peristiwa kita boleh dengar.
Kalau masa kecik2 dulu, mana ada nak fikir benda2 macam ni, yang kita tau nak happy2 jer…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s