Hari Guru 2009

Assalamualaikum wbt kepada sesiapa yang membaca tulisan aku ni. Hari ini hari Sabtu, aku cuti tak berkerja. Keluarga aku dari Sungai Besar sekarang ni ada di HUKM melawat Pak Lang aku sedang tidak sihat. Semoga dia cepat sihat. InsyaAllah.

Hai, tak lama lagi kita ni dah nak menyambut Hari Guru dengan tema kali ini ialah GURU PEMBINA NEGARA BANGSA. Sapa yang buat tema ni pun aku tak tau sangat. Tempat aku belum buat persiapan apa lagi untuk Hari Guru. Nak buat pun aku malas, sebab aku kat sini sambut untuk diri sendiri, buat persiapan untuk sambut diri sendiri. Kalau untuk cikgu perempuan, diaorang ni sukalah, sebab time tulah mereka bolah dapat banyak hadiah dari pelajar (kadang2 tu ada yang suruh budak2 yang bawa hadiah).

Negara Bangsa tu apa?

One response to “Hari Guru 2009

  1. “Kegembiraan ibarat semburan pewangi, apabila kita memakainya, semua akan dapat merasa keharumannya. Oleh itu berikanlah walau secebis kegembiraan yang anda miliki itu kepada teman anda.”

    ~Salam Ziarah~ =)

Tinggalkan Jawapan

