Alhamdulillah, kita masih diberi kesempatan oleh Allah SWT untuk mentadbir alam ini. Yang kita masih mampu mendirikan solat dengan mantap. Hari ini tanggal 16 Mei 2009, hari ini adalah Hari Guru, dalam kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Cikgu untuk semua insan yang bergelar cikgu, ustaz atau ustazah samada yang yang bertugas di sekolah kerajaan, swasta, PASTI, TASKA, KEMAS, pusat2 tuisyen, dan termasuklah mereka yang pernah mengajar dan mendidik sesiapa sahaja layak di gelar cikgu.

Tema tahun ini ialah GURU PEMBINA NEGARA BANGSA. Tadi aku cuba mengingat semula cikgu-cikgu yang pernah aku berguru dengan mereka, bermula dari aku sekolah rendah hinggalah aku belajar ke peringkat universiti. Agak2nya apalah berita cikgu2 aku sekarang ini?

Tinggalkan Jawapan

