Dah mula sekolah le….

Hari ni aku mula kerja setelah sekian lama cuti raya (cuti ni aku sibuk, sebab urus isteri dan anak yang baru lahir). Minggu ni juga aku akan menghadapi kesibukan untuk melaksanakan sukaneka peringkat sekolah aku…kepala ni nak kena tune semula, sebab dah lama cuti. InsyaAllah, aku nak cuba apply tukar tempat kerja di ranau sana, kesian nak biarkan isteri aku duk sorang2 menguruskan baby. Jadi bertambah sarat le kepala aku dengan program2 yang perlu dibuat.huhu…semoga Allah memberi kekuatan yang sesuai dengan aku. InsyaAllah.

Tinggalkan Jawapan

