Menaip blog dari telefon pintar.

Assalamualaikum WBT dan salamat pagi.

Ahamdulillah syukur masih diberi kesempatan untuk mencari ilmu sebanyak-banyaknya. Sebenarnya ini adalah percubaan pertama menaip post blog dengan menggunakan smart phone galaxy note. Makna selepas ini jika tiba-tiba datang sahaja idea untuk diketengahkan dalam blog ini senanglah saya untuk menulis post dalam blog ini.

Lagi dua hari umat Islam di Arafah akan melaksanakan wukuf iaitu pada 10 Zulhijjah 1434 Hijrah. Manakala umat Islam yang diluar akan melaksanakan ibadah korban.

Apa-apa pun saya memohon kepada Allah SWT supaya kita semua diberikan kekuatan untuk terus memberi kebaikan sebanyaknya.

Buat masa akan datang saya cuba untuk menulis satu model bisnes di internet yang telah saya praktikkan secara sampingan sahaja dan tidak mengganggu tugas saya sebagai seorang guru. Kenapa saya memilih model ini ialah kerana saya mulah terfikir untuk 100% pendapatan dari kerja makan gaji, saya mesti belajar berniaga dan saya juga adalah sedikit pengalaman berniaga jualan goreng-goreng dan jualan di bazar ramadan.

Alhamdulillah, model bisnes ini ada juga memberi sedikit pendapatan walaupun ianya tidaklah konsisten kerana saya melakukan secara sampingan. Ok…nanti sambung menulis lagi.

 

Tinggalkan Jawapan

