Maklumat lengkap tentang bisnes ToneExcel TuneTalk.

Assalamualaikum WBT dan salam hormat.

Passive income atau pendapatan pasif. Kenapa saya cerita tentang “passive income” ini? Kerana pendapatan pasif ini ialah pendapatan yang kita dapat walaupun kita buat kerja lain. Contohnya pendapatan pasif dengan hartanah sewa. Saya beli rumah untuk disewakan sebulan sebanyak RM650. Bayaran ansuran pembiayaan rumah yang saya buat sewa tadi tu sebulan RM400, maknanya saya ada lebihan atau untung rm250. Walaupun saya kerja kilang tapi setiap bulan saya dapat pendapatan pasif sebanyak rm250.

Tetapi nak memulakan pelaburan dalam hartanah ini memerlukan ilmu dan modal yang bukan kecil tau…yang paling penting ialah mesti ada ilmu.

Baiklah, terus kepada peluang untuk buat pendapatan pasif dengan simkad Tone Excel ni sahabat semua boleh baca maklumat yang lengkap ini di ToneExcel.biz

Kita guna simkad dan kita topap, kita pula dapat komisen 3 peratus.

Jika berminat, boleh daftar online secara percuma dahulu di BISNES PREPAID

Jika rasa puashati dan ada potensi boleh dapatkan simkadnya dan naik taraf keahlian ke ahli VIP.

Tinggalkan Jawapan

